BRIEF, 38/11/2002 Grzegorz Kiszluk, Iwona Lisek-Woubishet
O istocie i pozycji rynkowej marketingu wielopoziomowego (Multi Level Marketing) i marketingu sieciowego (Network Marketing) rozmawiamy z przedstawicielami firm MLM, agencji reklamowych i badawczych.

Dyskutują: Dariusz Karłowicz, ks. Leszek Slipek, Leszek Stafiej oraz Katarzyna Jabłońska i Anna Karoń-Ostrowska ("Więź") "Więź": Spotykamy się na początku listopada. Dopiero dogasły lampki na grobach - w sprzedaży są takie, które palą się nawet tydzień - a już sklepy i ulice przyozdobiono choinkami i świątecznymi ozdobami. Podoba się to panom?

 2007-11-22, GW: Chodzi o to, żeby udowodnić, że Kraków jest eurometropolią, w której mieszają się środowiska, biznesy, kultura i inne etniczne sprawy. No i załatwcie sobie nocne InterCity do Warszawy, bo wasz teatr padnie, jeśli warszawka nie będzie przyjeżdżać na premiery...

Leszek Stafiej - rozmowa spotkanie 2001-06-11

Moderator: Dlaczego wierzymy reklamie? O 13.00 będziecie mieli okazję poznać sekrety branży reklamowej. Naszym gościem będzie Leszek Stafiej, doradca marketingowy, szef firmy szkoleniowej, wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Leszek Stafiej - rozmowa
spotkanie 2001-06-11

Codziennie w drodze do pracy oglądam plakat, na którym widnieje but pokazany z profilu i hasło: „Have an original signature”. Niezmiennie zastanawiam się, czego w tym haśle więcej? Zachęty do bycia kimś wyróżniającym się poprzez to, co się nosi na stopach, a co jest szczególne, wyjątkowe czy może odwołania się do potrzeby posiadania rzeczy oryginalnych, a nie podróbek?