- Szczegóły
- Kategoria: Rozmowy
Debata prezydencka jest o tyle trudna, że nie wystarczy mieć racji, trzeba jeszcze do niej przekonać - mówi Leszek Stafiej, doradca ds. komunikacji społecznej i mediów.
- Szczegóły
- Kategoria: Rozmowy
Leszek Stafiej, przewodniczący jury Welcome Festival 2013 w rozmowie na temat festiwalu i konkursu.
- Szczegóły
- Kategoria: Rozmowy
Nawet jeśli ktoś chciałby promować Polskę za granicą, to nie bardzo wiadomo jak, ponieważ nie istnieje żadna spójna strategia promocji. O problemach z marketingiem narodowym opowiada Leszek Stafiej.
Źródło: Rynki Zagraniczne, 17.04.2008
- Szczegóły
- Kategoria: Rozmowy
O zjawisku plagiatu w reklamie, kontrowersyjnej kampanii Change Integrated oraz Kubusiu Puchatku, rozmawiamy z Leszkiem Stafiejem oraz Michałem Sorówką, współzałożycielem agencji reklamowej Jung von Matt Kochonos.
- Szczegóły
- Kategoria: Rozmowy
Pytanie o miejsce religii w supermarkecie ma wymiar dosłowny i metaforyczny. Chodzi zarówno o możliwość umieszczenia kaplicy w centrum handlowym, jak i o rolę religii w dzisiejszym świecie coraz bardziej przypominającym supermarket. Czy wiara powinna konkurować z innymi pomysłami na życie? Czy Boga i religię można reklamować tak jak produkty przeznaczone na sprzedaż? Jak być jednocześnie „w tym świecie” i „nie z tego świata”? Do takiej refleksji i dyskusji zapraszamy Państwa w tym miesiącu.
Supemermarketyzacja religii.
Czytaj więcej: Czy chrześcijaństwo jest dobrą marką?, Więź 03/2005
Strona 1 z 3