Debata prezydencka jest o tyle trudna, że nie wystarczy mieć racji, trzeba jeszcze do niej przekonać - mówi Leszek Stafiej, doradca ds. komunikacji społecznej i mediów.

zobacz film

Leszek Stafiej, przewodniczący jury Welcome Festival 2013 w rozmowie na temat festiwalu i konkursu.

 

 Nawet jeśli ktoś chciałby promować Polskę za granicą, to nie bardzo wiadomo jak, ponieważ nie istnieje żadna spójna strategia promocji. O problemach z marketingiem narodowym opowiada Leszek Stafiej.

 

 

 

 

Pełna treść artykułu (pdf)

Źródło: Rynki Zagraniczne, 17.04.2008

O zjawisku plagiatu w reklamie, kontrowersyjnej kampanii Change Integrated oraz Kubusiu Puchatku, rozmawiamy z Leszkiem Stafiejem oraz Michałem Sorówką, współzałożycielem agencji reklamowej Jung von Matt Kochonos.

Pytanie o miejsce religii w supermarkecie ma wymiar dosłowny i metaforyczny. Chodzi zarówno o możliwość umieszczenia kaplicy w centrum handlowym, jak i o rolę religii w dzisiejszym świecie coraz bardziej przypominającym supermarket. Czy wiara powinna konkurować z innymi pomysłami na życie? Czy Boga i religię można reklamować tak jak produkty przeznaczone na sprzedaż? Jak być jednocześnie „w tym świecie” i „nie z tego świata”? Do takiej refleksji i dyskusji zapraszamy Państwa w tym miesiącu.

Supemermarketyzacja religii.